Uppdatering från min under cover-period

Då jag ändå är hemma från skolan kan jag lika få det gjort och börja blogga igen på nästan en vecka (åh hjälpars). Har inte haft min dator på mig = inga bilder, och har haft helt fullt upp under hela helgen!
I torsdags kväll hämtade jag min kära vän Julia som for till Uppsala ända från Göteborg. Min pappa var i Stockholm under helgen så mellan torsdag och söndag bodde vi hemma hos mig. Supermysigt hade vi! På fredag följde hon med till skolan och efteråt åt vi pizza med Emma, så mysigt!
På lördag (kulturnatten) for jag och Julia först ut till Macke. Jag var ganska stressad så var tyvärr helt ofokuserad. Hann bara med lite lätt trickträning i boxen och inte ens det gick så värst bra, var alldeles för borta i andra tankar. Det var åtminstone väldigt mysigt, och så länge han fortsätter gnägga åt mig i hagen så är jag glad! 
   Vid fyratiden var vi hemma igen, och runt kl sex kom Emma hem till mig för att äta innan vi begav oss ner mot stadens festligheter. Där mötte vi upp Petra, Edgar, Henning och Sebastian och hängde ett tag på stan, tills vi tröttnade och gick hem till mig där vi spenderade resten av kvällen. Sjukt värd kväll med superfina människor, måste absolut göras om fler gånger!
I söndags, igår, for sedan Julia hem till Göteborg. Känns som att hon var här så himla kort haha, men kul har vi haft! Hämtade även min nya telefon som kommit med posten då min förra trogne vän blivit, ehm, lite trött...
Nu är jag i alla fall uppdaterad med en hel och ren guldig 5S och det känns  skönt att ÄNTLIGEN ha fungerande ljud, o-döda pixlar och en FRAMKAMERA som är hel! Så nu vill jag ha snapkompisar; lägg till hheddasahlen!
...där fick ni alltså en kort sammanfattning från helgens påhitt. Kommer vara kattvakt under veckan så har gott om tid på mig att skriva bra, långa och framför allt många inlägg så glöm inte att hålla utkik på bloggen under veckan! Snart kommer även ett litet åsiktsinlägg upp som plåster på såren för min (för närvarande) brist på inlägg. 
Allmänt | |
Upp