Jag SKULLE ju inte köpa något sade jag ju..!

Idag har varit en himla lugn och skön dag för mig, faktiskt! Min gymtid blev inställd (hehe, syyyynd) så jag kunde stanna hemma lite längre och äta det som fanns kvar av förra veckans halvlyckade Chocolate Chip Cookie-bak.
   Vid fyratiden mötte jag upp Emma på stan för att snabba oss iväg till Hööks, andra gången på rak för mig! Denna gången hade jag verkligen planerat att inte köpa någonting då jag faktiskt slog på stort med schabraket igår men kunde inte hålla mig från att få med mig ett litet pannband, ändå...
Ungefär såhär såg det ut, fast svart. (Hittade ingen bild på Hööks hemsida och jag fotar för dåligt, men detta här över liknar det jag köpte och går att hitta här). 
   Var sugen på ett ganska neutralt pannband faktiskt och tyckte det var lite speciellare än ett vanligt slätt. Nästa gång blir det det tvådelade Madde, loovar! Eller... det blå kanske? Tror i alla fall att Macke kommer passa jättebra i det och ska bli kul att testa både det nya schabraket och pannbandet imorgon, då jag ska träffa honom efter att ha varit åtskilda i en hel vecka(euw)Slutar även tidigt så har nästan hela dagen på mig att vara i stallet och gulla. Så mysigt 
Något annat som är kul är att jag nu planerat in min första uteritt (vilket vill säga något annat än den långa vägen till ridbanan) i detta stallet, på lördag, tillsammans med en annan medryttare till en av hästarna i stallet. Ser verkligen fram emot det, ska bli så kul att få någon att rida ut med och förhoppningsvis lära känna bättre. Så det tror jag kommer bli riktigt kul. Ser verkligen fram emot helgen!
Allmänt, Shopping/Vill Ha | |
#1 - - Caroline:

Vilket gulligt pannband, lycka till! :)

#2 - - Caroline:

Vilket gulligt pannband, lycka till! :)

#3 - - Maddeeeeeeen:

Hahaha nästa gång ska den tvådelade bli miii <333333 längtar efter den

#4 - - Tina:

Har själv sneglat på det där pannbandet. Kommer bli jättesnyggt på Mackisen.
Kram Tina

Svar: Ja, tror det kommer bli jättefint!
Hedda Sahlén

Upp