Stan med Emma ✩

Idag slutade jag 11:40, så efter att hon slutat vid två möttes vi up på stan där vi stannde till typ halv sju, hehe. Himla mysig dag blev det i alla fall och det var  SOL ☼ så vi kunde sitta ute och avnjuta vår gratis valfria varma dryck från Espresso House man får när man laddar ner deras nya app.
Så skönt att kunna sitta vid ån utan att frysa! 

Älskade stad! 
Vi knatade runt lite på stan, Emma brände typ 2000:- på blusar och koftor, och jag köpte ett par nya svarta haremsbyxor från HM då jag nött ut mina gamla. Hittade även ett par skor från zqo jag blev kär i som jag förmodligen kommer adoptera om en inte allför lång tid framåt. snyggt med vita jeans, vit halternecktopp och guldsmycken, åh 
Vi tog även och åt middag på Cupido (för andra gången denna veckan för min del, hehe... och jag som skulle spara pengar). Men det var gott så det räknas inte.
 
Shopping/Vill Ha, Övrigt Icke Hästrelaterat | |
Upp