På lördag händer det grejor!

Stör ni er lika mycket som jag på att det inte är en snygg och äkta header vi har på denna blogg? Ta det bara lugnt å för på lördag kommer jag att följa med Hedda upp till Macke för att fote henne när hon rider för Mackes ägare!
Efter det så kommer det fixas om lite i denna blogg och DÅ ni, då kommer vi dra igång bloggen på allvar!
Somsagt så träffades ju jag och Hedda idag, det planerades en heel del om bloggen, vad för inlägg som kan vara kul att läsa om osv.
 
Kan ju redan nu fråga (ta det lugnt, jag gillar inte heller bloggar som frågar dess frågor så detta är första och sista gången maybe) Vad är intressant att läsa om?
Vad skulle ni vilja höra mer om från Hedda som håller på med akademisk, trickträning osv? Hur hon ställer sig till något osv?
Och ja, jag. Vad skulle ni vilja höra från mig? Det underlättar stort om vi får reda på detta så att vi kan komma ut med inlägg som fyller ut era förhoppningar!
 
Allmänt | |
Upp