Madde- Stilpoäng = noll👏

Nämnder dagens uteritt såg nog varken jag eller Ivan något speciellt vackra ut. Lillasyster mest runt i skogarna och tittade på naturen, lite galopp här o där osv. Min sits där ute är jag glad över att ingen såg, för emellanåt så var den "grotesk", för att vara mig.
Nej men sådana dagar behöver man också när man inte har några krav alls, för vad vore livet utan lite kul? Rätt tråkig faktiskt😉

Senare när jag kom hem så åkte jag och pappa och övningskörde, det gick hemskt till en början då jag inte kört på länge. Glömde bort vilken som var bromsen precis när vi skulle börja åka, applåder på det?
Annars så rullade det på okej, inget speciellt då jag inte är så nöjd men vad ska man göra? Sluta köra bil ja. Haha.

Och nej hata inte på B i bakgrunden, seriös till 2%😉👮




Allmänt | |
Upp