Stan med friends.. och Hedda

Idag efter skolan åkte jag in till stan för att träffa Hedda. Egentligen så slutar vi samtidigt men min estetlektion var inställd idag så slutade två timmar tidigare..  Men mina två timmars väntande blev mycket bättre än vad jag trodde de skulle bli! Mina kära klasskompisar räddade mig så de två timmarna spenderades på Wayne's istället, heelt ok faktiskt!
När Hedda väl kom så drog vi och åt på Cupido och pratade, en hel del! Även fast man skriver seriöst varje dag så har vi så sjukt mycket att prata om, sjukt!
Vi drog oss vidare sedan till akademibokhandeln för lite serious shoppande - skolsaker - , det är nu allvaret börjar.
Babblade även här om att pynta skåpet hit och dit, så ska ta med mig bilder för att sätta upp i skåpet. Hur mysigt blir inte det?
 
Nej fler av dessa dagar får gärna komma oftare, har iaf en superskön klass så kommer lugnt att trivas dessa tre år!
| |
#1 - - Hedda:

Så värd dag, måste lugnt göras om ju!!

Upp