Jag har shoppat...

...det mycket fantastiska 'oh-så-spännande' foderhink med tillhörande lock
Lite spännande är det dock, då det är min första internetshopping jag genomfört heeelt på egen hand! Det var en väldigt stor upplevelse för mig, att använda bankdosan, och jag känner mig på något vis frälst. Äntligen har Padre Nuestro que estas en el cielo belönat mig med myndigheten, vilket gör att jag kan internetshoppa precis vad jag vill och hur mycket som helst! (Sorry, mamma...)
På tur (eller kanske otur? åtminstone om man frågar mitt bankkort) står nu en sadel, en svart och bomlös sådan (snygghetskrav dock) med sadelgjord och akademiska stigbyglar, ett huvudlag, cavemore och ett par tyglar. En ny hjälm till mig själv och ett fleecetäcke till Lagsi. Reflexer måste man ju ha. Ett regntäcke kanske? Och boots, boots kanske kan behövas någon gång i framtiden. Repgrimma och ledrep är ju ett måste också. Sedan måste förstås allt matcha. Svart, guld och grönt, annars får det vara. 
Varför måste allting kosta pengar?
Shopping/Vill Ha | |
#1 - - Mamma:

Hjääälp...! Otur om du frågar mig 😏 Shoppa inte ihjäl dig nu direkt men det är bra att du har en plan. Och snygg hink! 😍❤️

Upp