Snabb update: Tillbaka till civilisationen!

Nu är jag äntligen hemma igen, från landet mitt ute i skogen utan någon täckning. Var ju på Skara Hästivalen och såg en clinic med Akademisk Ridkonst samt Kreativ Hästträning! Gillade dem mycket men tycker ändå förra årets Hästival var mycket bättre, kändes som att de satsat mer på den.
   I alla fall, så även fast det varit riktigt skönt att få några dagar i frihet och bara ta det lugnt känns det ändå himla bra att vara hemma nu. Har även haft världens skrivklåda denna helg faktiskt, så nu vet ni att ni har något att se fram emot!
Idag bestämde i alla fall jag och Madeleine att vi skulle ses en sväng i stan och äta pizza för att sedan bege oss till Hööks. Hade inte planerat att få med mig något hem utan bara kolla lite, men så blev det visst inte ;-) Äsch, nu när jag faktiskt har någon att skämma bort med hästgrejer ska här köpas! Så idag slog jag på stort om kom hem med detta underbara schabrak från Gold Medal;
Tror han kommer bli jättesnygg i det! Nu saknas bara ett matchande pannband... ;-)
Allmänt, Shopping/Vill Ha | |
#1 - - Madeleine:

Jadu ska du köra på det blåa eller det tvådelade... det får vi se i nästa avsnitt av "Heddas beslutångest" ;) hahah så jobbig ;')

Svar: Japp! Men det lutar nog åt det blå... Fast det min vän får vi se imorgon, ska tillbaka då :*
Hedda Sahlén

#2 - - Caroline :

Men shit vad snyggt ♡

Svar: Visst är det - blev så kär! *.* ♡
Hedda Sahlén

#3 - - Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥:

sv, varsågod! <3 :D:D ♥

Upp