Hälsningar från en sjuk

Fyra dagar sedan jag sist uppdaterade OCH det finns en anledning!
Har nänligen gått och dragit på mig en hemsk magsjuka så har under de senaste dagarna bara legat hemma i soffan med 39 graders feber, mått illa och haft Harry Potter-maraton för mig själv. Inte precis det jag hoppats på nu när jag ska till landet i helgen, men vad finns att göra? Börjar i alla fall bli på bättringsvägen så kommer förhoppningsvis kunna ta mig iväg till Skara Hästivalen imorgon. Någon annan som ska dit? 
Då jag även ska bort blir detta en helt Macke-fri vecka för mig, vilket förstås är tråkigt men desto mer tid har jag på mig att planera för nästa vecka. Har insett att han faktiskt kan en massa mer i trickträning än vad jag först visste (t.ex. yoga) så det ska bli så kul att bygga vidare på! 
   Nu ska vi även skaffa ridhuskort så vi kan ta ridningen på allvar även i höst och vinter utan att dö av köld på utebanan. Det utesluter dock inte mysiga uteritter, typ den jag hade häromdagen;
...som ju i och för sig bara var till ridbanan för att galoppträna. Men tog den långa vägen så det räknas ändå ;-)
Nej, nu ska jag sluta tråka ut er längre. Tänkte bara tala om att jag faktiskt lever och att inlägg är på G! (Dock hade jag världens bästa idé om ett åsiktsinlägg nyss men glömde förstås bort vad jag tänkt skriva om. Så frustrerande!!!)
 
Allmänt | |
#1 - - Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥:

sv; ja verkligen! Nej jag har inte testat rida han med sadel än :) Ska nog först klicka in den på honom - som med bettet! Så han liksom VILL ha den på sig :) Längtar verkligen tills jag kan rida honom!<3

#2 - - Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥:

sv; jag långtyglar honom från marken nu utan problem, han kan *smack* (som han hade så svårt att förstå, typ varför han inte skulle följa mig utan gå framåt med mig vid bogen), jag kan styra han etc, och har suttit på honom typ 10 minuter max :)

#3 - - Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥:

sv; hihii ja :) <3

#4 - - Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥:

Jag har valt dig till Veckans Bloggläsare på min blogg i veckan <3

Upp