Inte köpa mer var det ja...

...men önska kostar ju ingenting, ellerhur? ;)
Har faktiskt rätt länge gått och funderat på att införskaffa mig ett par cowboyboots, tycker det är riktigt häftigt faktiskt! Och hur snyggt skulle det inte vara med ett bar mörkbruna, i samma goa nyans som Mackes western-crossunder? Sjukt skönt och praktiskt att använda i markarbetet samt i ridningen (nej, inte med dressyrsadeln). Så jag letade runt lite och föll pladask för dessa skönheter 
Justin Gypsy Boots i färgen Tan Jaguar. Gillade att de var så neutrala men ändå hade de små färgdetaljerna! Helt underbara är de ju, och inte megamegadyra där de finns att köpa på bl.a. denna hemsida. Kanske blir det en framtida julklapp åt mig själv trots allt? ;)
Shopping/Vill Ha | |
#1 - - Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥:

sv; ja gör det! Det är inte så svårt, eftersom Clooney är van att följa mig gick han snällt över bommarna =)

#2 - - Engla:

Gu va snygga! :D

Såg på Libertyhorse att du vill starta ridskola för barn som är mer NH Inriktad med att barnen/eleverna ska få lära sig hästvett och hantera hästen från marken först.
Trodde bara det var jag som hade den tanken(: Det vill jag iallafall jobba med när jag blir vuxen, skulle vara sjukt mycket roligare än vanlig ridskola(:

Svar: Jo, det är en liten dröm jag haft nu ett tag - antagligen kommer det inte bli mer än just en dröm heller men nog vore det helt underbart om man kunde hitta på något sådant ändå! Sjukt kul att du också haft samma tanke om ridskolan, tycker det finns alldeles för många ridskolor som lär ut det "traditionella" tänket redan så det skulle verkligen vara nyttigt med lite variation. :)
Hedda Sahlén

#3 - - Thea Martinsson - Satsande hobbyryttare:

Åh så fin blogg du har!!

Upp